Season to sparkle -JCC 50


Vuoden viimeinen kuukausi ja vuoden viimeinen Jehkotar Craft Challenge
Joulukuun design tiimin työnä tein planner aukeaman Erin Condrenin planneriin. Tänä vuonna minulla on ollut ensimmäistä kertaa käytössä EC ja olen kyllä ollut todella tyytyväinen. Koko ja vertikaali sivun asettelu, sopivat täydellisesti muistojen keräämiseen. 

Plannereissa keskityn enemmän koristelemaan juurikin memoryplanneriani, eli kalenteria johon kerään muistoja jokaiselta päivältä. Lisäksi minulla on käytössä pienempi kalenteri joka kulkee mukana, mutta sitä en koristele ollenkaan.

- - -

Year has come to on it's end it's time for December Jehkotar Craft challenge. For December challenge I made a layout in my Erin Condren life planner. 2019 was my first year with EC, and I've been so happy with it. The size and vertical layout are perfect for memory planning.



Haasteesta poimin inspiraatioksi valokuvan, jossa roikkuu kauniita joulupalloja. Tarrat joita olen aukeamassa käyttänyt, ovat Kaiser Craftin Sparkle sticker padista. Itämaisuutta henkivät pallot olen leikannut Paperiamanian Moroccan Haze -sarjan vellumista (tuo on muuten aivan ihana sarja, etenkin sarjan vellumit ja laser leikatut paperit!).







CONVERSATION

0 comments: