Prima TN ja uusi vuosi


Uusi vuosi alkoi uudella plannerilla. Viime vuonna testailin TN eli travelers notebookia arkikalententerina, joka kulkee aina mukana ja johon merkkaan kaikki menot. Kovasti tykästyin ja passport kokoinen toimii siihen tarkoitukseen oikein hyvin.  

Planner Lovers Finland -ryhmän Vantaan miitistä ostin tämän ihanan Priman Travelers journal "Sophie" TN:n ja oh, tykästyin! Tammikuun aikana se sai toimivat sisukset ja onkin nyt valmiina käyttöön.

- - - 

Here are some pictures of my TN setup. Currently I'm using this cute Prima Traveler's journal "Sophie". I use this as my daily-on-the-go planner. For me, the passport size is perfect for daily planning.


Kannen kuminauhassa roikkuu ihana Varalusikan charmi.
Etukannen sisäpuolelle tykkään laittaa aina koristeita, oli sitten kyseessä TN tai ring binder. Tähän setupiin laitoin etukanteen ihanan kahvi-tyttö-kortin jonka olen saanut RAK-postissa plannerystävältä. Ensimmäisen vihkon etukantta korostaa The Planner Society -journal kortti.



Kuluvaa viikko merkitsemään olen itse tehnyt muutamasta ihanasta helmestä ja nahkanyöristä kirjan merkin. Näitä on kovin helppo tehdä ja koristavat ihanasti TNää.



Insertteinä minulla on tällä hetkellä Sinikara stationeryn (entinen Jemina Loves Paper) passport kokoiset (viikko kahdella aukemalla) vihkot. Juuri kyseiset vihkot ovat jo poistuneet myynnistä mutta heillä on myynnissä uusia saman tyyppisiä vihkoja. Vihkojen kannet olen leikannut skräppipaperista jonka olen päällystäny kontakti muovilla.

Kuvassa näkyvät planner tarrat ovat aloittevan suomalaiset plannerputiikin LaLa&Poo:n tuotantoa.


Tämän päivittäisessä käytössä olevan plannerin lisäksi minulla on käytössä vielä toinen planner, jossa on enemmän tilaa varsinaiselle ajankäytön suunnittelulle ja muistojen ylös kirjaamiselle.

CONVERSATION

0 comments: